Darmowa dostawa od 300 zł
Reklamacja i zwroty
ButikMilosny.pl daje możliwość zwrotu zakupionego towaru aż do 30 dni zamiast standardowych 14, bez podania przyczyny. Obowiązuje w tym czasie procedura zwana odstąpieniem od umowy.
Uwaga! Ze względów higienicznych oraz ze względu na ochronę przyszłego właściciela nie można zwracać produktów osobistego użytku, takie jak:
- stringi,
- kombinezony,
- rajstopy i pończochy,
- wszystkie zabawki erotyczne, w tym wibratory i dilda,
- prezerwatywy, pigułki, lubrykanty, olejki do masażu i kremy
jeśli zostały otwarte i nie zostaną zwrócone w oryginalnym opakowaniu.
Warunki zwrotów
- Na zwrot masz 30 dni od daty zakupu.
- Produkt powinien być w oryginalnym stanie.
- Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
- Produkty brudne, z usuniętymi metkami i zerwanymi plombami nie będą weryfikowane przez producenta, co zmusza do odrzucenia zwrotu.
- Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru
- Zwrotu środków dokonujemy do 14 dni roboczych od daty otrzymania odstąpienia od umowy wraz z zakupionym nieuszkodzonym towarem.
- Zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
Jak dokonać zwrotu
- Wypełnij formularz zwrotu. Na jego zgłoszenie masz 30 dni od daty zakupu.
- Spakuj i zabezpiecz produkt w taki sposób aby się nie zniszczył. Do przesyłki dołącz numer zgłoszenia jaki otrzymasz na adres mailowy po wypełnieniu formularza zwrotu.
- Prześlij zwrot na adres: Comerso Polska Sp. z o.o., ul. Ptasia 18/5, 41-214 Sosnowiec
Reklamacje
Nasz sklep stara się prowadzić sprzedaż artykułów erotycznych najwyższej jakości. Jeśli jednak zakupiony produkt posiada wady, możesz go zareklamować u producenta za pomocą ButikMilosny.pl.
Zasady reklamacji
- Reklamację należy zgłosić wypełniając formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej ButikMilosny.pl .
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie do 14 dni roboczych.
- Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas odpowiedź wraz z dalszą instrukcją gdzie odesłać towar.
- Spakuj i zabezpiecz produkt w taki sposób aby się nie zniszczył. Do przesyłki dołącz numer zgłoszenia jaki otrzymasz na adres mailowy po wypełnieniu formularza zwrotu.
- Produkty odsyłane w ramach reklamacji muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne i być czyste.
- Reklamacji nie podlegają uszkodzenia produktu wynikłe z jego używania niezgodnie z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją.
- Reklamacji nie podlega także naturalne zużycie produktów.